Follow on Bloglovin

dinsdag 11 oktober 2016

Babyboom

3 baby'tjes werden het afgelopen half jaar geboren in onze familie/vriendenkring.
De vorige jaren maakte ik wel eens pamper-taarten bij geboortes, maar dit jaar besloot ik om iets te naaien.  Ik koos voor het babyjasje uit ZO GEKNIPT.  




Hiervan maakte ik reeds een zomerversie en een winterversie van voor onze Senna.   Het zijn superleuke jasjes die snel in mekaar zitten.
De 3 babytjes zijn allemaal zomerbaby's.  Dus maakte ik voor allemaal de klassieke winterversie voor 6 maanden. 


1/
De 1e baby die deze zomer geboren werd is Charlene.  Voor haar werden het vlindertjes en ik voerde met witte teddy-fleece.




2/
De 2e baby van deze zomer is Line.  Voor haar koos ik bruin/oranje olifantjes. Voor de binnenkant gebruikte ik een bijpassend fleece-dekentje uit de zeeman. Ik maakte zelf een paspel van een donkerbruine effen couponnetje.





3/
De 3e baby werd geboren in september en noemt Iben.  Hij kreeg Dino's en een groene fleece-voering.  Ik werkte af met oranje paspel om wat contrast te krijgen.



Op deze laatste foto zie je dat ik ook een label toevoegde. Deze zijn in leder-look en kocht ik bij Action. 


Patroon: Babyjasje, Zo Geknipt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten