Follow on Bloglovin

woensdag 7 januari 2015

Vliegtuigen

Mijn voorlaatste stofje met fotoprint werd eindelijk verwerkt!
Ik maakte er opnieuw een truitje met Raglan mouwen van. 
Ik voerde voor- en achterpand met Teddy Fleece afkomstig van een fleece dekentje dat we bij KBC kregen als geboortegeschenk voor onze jongste zoon Senna.
Mijn oorspronkelijk plan was ook om de mouwen mee te voeren, maar ik vond het nogal dik en stug aanvoelen en liet daarom de mouwen maar zo.
Ik werkte af met zwarte boordstof.



Ik vind Fleece toch niet zo leuk om mee te werken. Geef mij maar Nicky Velours!

Mauro vindt zijn nieuwe vliegtuigen truitje weer helemaal top!
Een mooie foto heb ik helaas niet kunnen nemen, maar hieronder geeft wel een idee hoe het eruit ziet als hij het aan heeft.


Dit was men voorlaatste stofje met fotoprint.... Als ik er ondertussen geen meer bijkoop want er zijn overal weer heel wat mooie nieuwe collecties binnen!


Stof: vliegtuigentricot: Klijntje
Patroon: ottobre 1/2014 Totem Owl

2 opmerkingen: