Follow on Bloglovin

woensdag 21 mei 2014

Een babydekentje



Vorige week besloot ik mijn restjes stof op te maken.


Ik had nog een grote lap katoen liggen vanop het stoffenspektakel vorig jaar, een echt kindermotiefje.


Uiteindelijk besloot ik om er een babydekentje mee te maken. Ik ben nog even een stukje fleece gaan bijhalen, een bruine paspel om de randjes af te werken en ben eraan begonnen.


Het dekentje is 1m op 1m.


Dit is het resultaat:




















Met het stuk fleece heb ik wat moeite gehad. Ik heb precies wat stof teveel... Maar dat zal'm waarschijnlijk liggen aan het gebrek aan ervaring. Nog wat meer oefenen dus! :))


Al bij al valt het niet enorm hard op, wat een meevaller!
















Hopelijk is de baby er ook tevreden mee ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten